Tuesday, September 29, 2009

~Crocs~





みんなさん、Crocsのブランドを知ると思いますね。

Crocsは靴のブランドです。いろいろな靴を売ります。

たとえば草履やブーツやハイヒールです。

このブランドは人気がありますね。

はじめにこのスタイルの靴は醜いと言っていました。

このブランドはカナダのFoam Creations会社を作ります。

このブランドの靴は可塑で作ります。

そのブランドの靴は快適です。

先週、私は夜マーケットに行きました。

そこでこのブランドの靴を売りました。

拒絶したの靴と言っていました。

だから安いです。

私は靴を一足買いました。

とても好きです。

10 comments:

Unknown said...

あいりんさんの靴は綺麗ですね。どこで買いましたか?

~LiNg LInG~ said...

この靴はPraiのマーケットで買いました。Haha,安いですね。

evelyn said...

nice shoes.i like this shoes since very early already. sure very comfortable when wearing it.^^nice nice~~~

~LiNg LInG~ said...

Ya lo, haha. The colour is very soft also. There are alot of colours. Looks so attractive =) U can go to buy a pair also. It's quite cheap if u buy at market. (reject stock of course) haha..

Ai Pei said...

i want to buy this long time ago. how 's the quality? does it a real crogs?

~LiNg LInG~ said...

I'm also not sure whether it's real or not. But the seller said is reject stock. So nvm since is much more cheaper than the real one, haha... I checked some of the feature, seems like true gua. It's ok la, but a bit tight. but i like because it is quite nice=)

Ai Pei said...

it's so nice. i like the colour, so soft. ^.^ thanks for sharing such a good information. crocs is always a realiable brand.

~LiNg LInG~ said...

Ya, there are still a lot of colour for you to choose. U can go to buy a pair also in market. It's cheap =)

Ai Pei said...

okok, at the prai pasar malam right? wat else colours do they have?

~LiNg LInG~ said...

Ya, i think many pasar malam will have also. white colour, pink, bright purple...