Wednesday, December 31, 2008

2009年をいわいました

昨日は31日12月2008年。私とともだちは queensbay mallにいきました。

そこで JIA YU カウントダウンパーテイーがありました。

人がたくさんいましたよ!

Queensbay mallのそばで晩御飯をたべました、それからかいものしました。

ごごじゅうじごろQUEENSBAY MALLのなかのみせ(FISH SPA)の前で人がたくさんいました。

そのみせで香港の有名人、BOSCO WONG がいましたから。


 BOSCO WONGはかっこいですね!

私はBOSCO WONGがすきです。

私たちはそのみせのまえでBOSCOをまちました。

私はそこでSIEW JIANさんを見ました。

when he came out of the shop, we didn't see him because too many people gathered in front of him.

we were so disappointed.

When he walked away with his security guards, all the people started to chase him crazily!

we too.!All became mad....hahaha....

でも、楽しかったです=)

finally, we saw him when he was heading to the stage.

i was lucky to have the opportunity to shake his hand =)

it was really excited.

i took this video when he was dancing on the stage.



the video is not clear as i stood quite far away from the stage.

そこで写真をたくさんとりました。

we countdowned together with the artists and the party was ended with beautiful fire crackers.



i took pictures with friends after the countdown party.



そのカウントダウンパーテイーはとても面白いです。

4 comments:

小白 said...

楽しかったです。ボス子はかっこいです.
すごいですね。

Happy holiday and chinese new year!
Take care!

~LiNg LInG~ said...

Elizaberth さん、Boscoが好きですか。Boscoのドラマをみましたか。

xiao feng said...

boscoさんはとてもハンサムですね!私はFish Spaで二時間まってましたね!

~LiNg LInG~ said...

はい、Boscoさんは本当にかっこいいですね。Siew Jian さんはすごいですね。二時間待ってました。